Khamis, 14 Januari 2016

ENSERA KELING ENGGAU LAJA { 4 }


tusun 4

pia, tang enggai enda nanya" pia deh ko Apai tuai nya nanya ke penatai Laja. Nya meh Laja lalu nimbal, " ambi ke nyamai didinga nuan aya, aku tu Bundak retak pandak, gela ia Bundai pinggai besai, tesat aku tadi...tesat nyumpit aya nyau rembus ba menua kita ditu" pia deh ko ia madah ke diri.
Nya meh ko jerita seduai ia ke berandau nya tadi lalu enda berasai malam pan nyau udah
raya. Nya baru apai tuai nya tadi madah kediri ka tinduk. " Tinduk tua igat, nyangka nuan lelak, kami ditu mayuh indu dara igat kena merindang malam,ti ka ngayap alau meh. Nyin bilik sida endu Kumang , inya bajik, lalu enda belaki. Tau nguji igat ni nemu...." pia deh ko apai tuai nya bejaku...baka ke nemu utai ke di anti tudah Laja ga jaku nya tadi. Ngumba endar ni bakih!!!! enti aku, engkechit enda betanchut ka meh
aku di sua ke pinggai, ukai nya kiruh ga ke makai. udah di sungkit. Munyi ko jaku orang ke ngambi lesen deriba...."Lampu hijau(Gadung) bakihh!!!! go head aja....!!!!! peiiiii parai kitai, ngumba diri ko kitak nganu aku ke nulis tu......Tuchum legup enti indu macha tu bakih....ngamama ke diri cikgu tu....ko kitak madah ke aku....peeewwwiit!!! nya ia bulih.
Nama agi deh munyi ko jaku tuai, minta betis disua ke
pah....minta rampu, di beri ga entekai....akai dai...idup meh nyawa. Nadai penusah amat ga ka nemu endur bilik sida kumang. Ukai memain ga penusah tudah tuai begiga ke rambai jaku kena betalat ke endur indu ke ulih digayap ia. Gaga amat meh tudah tungkul atau Laja ko jerita.Ngumba!!!! diri. Nyau di pandak kekitai meh jerita bakih au!!! enggai ke aku temu nyau di anu kita nyelawit-nyelawit ke utai
ngapa. Nyau meh tudah Laja tu tadi mupuk gegadai, indah enda baka bisi utai di subuk, bisi utai di pelalai ke nyingkang ngagai ruai sida Kumang. Rejat nadai meh dinga...Inggar agi ti taik..tichak labuh. Naka meh ia tu ke bejalai tadi laban takut ke kumbai orang ngenchuri.
Datai ia ba mua pintu sida Kumang, lalu nguji meh ia muka pintu nya tadi. Di tarit ia, sepi tak lekat, nyangka meh udah di tambit...bersambung

Tiada ulasan: